Menu Close

Nőtt az Apple és a OnePlus márkahűsége a többi gyártóval szemben

Egy új felmérés azt sugallja, hogy az Apple iPhone márkahűsége nőtt, mivel az Android-felhasználók kevésbé hűek voltak eszközgyártóikhoz és hajlandóbbak áttérni egy másik márkára.

A SellCell által 2021 márciusában korábban elvégzett felmérésben több mint 5000 olyan okostelefon-felhasználó vett részt, akik a legnépszerűbb kézibeszélő márkák különböző modelljeinek tulajdonában voltak. Az eredmények arra utalnak, hogy az iPhone-felhasználók hűségesebbek és kevésbé hajlandók áttérni egy másik márkára, mint az androidot használó társaik.

Milyen telefont vennél legközelebb?

Az Apple iránti márkahűség minden idők legmagasabb szintjét, 92% -ot érte el, szemben a SellCell-felmérés 90,5% -ával, 2019 ugyanebben az időszakában. Ugyanebben az időszakban a Samsung márkahűség 85,7% -ról 74% -ra esett vissza 2019-ben. A SellCell eredményei szintén jelzik, hogy az iPhone-felhasználók mintegy 18% -kal “hűbbek” az Apple ökoszisztémájához, mint a Samsung tulajdonosai.

Míg az iPhone-felhasználók mindössze 8,1% -a nyilatkozott úgy, hogy másik márkára szeretne váltani, a Samsung-felhasználók mintegy 26% -a jelezte, hogy a következő okostelefon-frissítéssel átugrik. E potenciális váltók közül 53% mondta, hogy iPhone-t vásárolna. Az eredmények azt mutatják, hogy a váltók 31,5% -ának elsődleges oka a magánélet.

A válaszadók csekély többsége, 46,6% azt is elmondta, hogy az Apple iPhone 12 készüléket tartják a legjobbnak eddig a 2021-ben elérhető választékban. Ez összehasonlítja azt a 30,4% -ot, aki szerint a Samsung Galaxy S21 volt a legjobb zászlóshajó-sorozat a piacon. Nemcsak a Samsung veszítette el a lojalitást a felmérés eredményeiben. A márkahűség a Google Pixel, az LG és a Motorola felhasználói között megcsappant. A Google Pixel termékcsalád esetében a márkahűség két év alatt 18,8% -kal csökkent.

Egy új márka belépése a piacra

Azonban érdemes megjegyezni, hogy még csak 2021 elején járunk, tehát több meglepetést is tartogat számunkra mobiltelefonok, és telefontokok szempontjából ez az év. Talán az egyik legnagyobb meglepetés az iparágban a OnePlus térhódítása, ami a felmérésben még nem szerepel, azonban egyes elemzők szerint 10-15 százalépontra tehető a készülékek aránya, és a megkérdezettek közül 70% ismét OnePlus mobiltelefont venne.

A vállalat térnyerése leginkább a hatalmas kiegészítő választéknak köszönhető, mivel az Apple-lel ellentétben mindent adnak az új csúcskészülékeikhez is. Érdemes csak egy pillantást vetni a legújabb webáruházukra, ahol megkönnyítették a felhasználóknak  és megbízható ütésálló OnePlus telefontok vásárlás folyamatát. A készletben megtalálható minden gyári tartozék, töltők és adatkábelek is, amik képesek a WarpCharge használatára is.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozzuk ki a telefonunkból és a garanciája is érvényben maradjon, érdemes a legjobb kiegészítőket használni, hiszen ezekkel sokáig megőrizhetjük a telefonunk gyári állapotát. és a OnePlus-nál megszokott lekerekített kijelzők épségét. A kijelző lekerekítés sajnos nem a legjobb módja a képernyő kávájának csökkenétésére, de a legújabb bejelentések szerint, a 2021-ben érkező új csúcsmodell már lapos teljesen egyenes káva nélküli kijelzővel érkezik hozzánk.